Sök i den här bloggen

onsdag 2 maj 2012

Är FORTFARANDE bakfull

Faktiskt. Ett och ett halvt dygn efter Berlin är jag fortfarande bakfull. Jag åt nyss en hamburgare, och kräktes precis lite i munnen. Jag kan verkligen inte festa som en 19-åring längre. Det går inte. Jag måste acceptera att jag fyller 40 i år, att jag har högt blodtryck och måste äta värktabletter för att kunna köra motorcykel. Jag blir trött halv nio på kvällen och älskar På spåret och Svenska Dialektmysterier.

Det här går bara inte. Jag försökte ta en bild i morse för att pigga upp mig lite:


Den understryker bara själva slutsatsen. Jag är för gammal för sånt här. Och det är ingen 40-årskris. Det är bara ett konstaterande.

1 kommentar:

  1. Äsch vad du jålar. Du är inte gammal någonstans.
    Men du kanske ska satsa på en glidarhoj med sidovagn istället, som kan heta något mindre radikalt än "Döden"?

    Och jag blev nog minsann uppiggad av den där bilden. Vilken man! ;o)

    SvaraRadera